Zoek jij een creatieve stage die zó leuk en zó leerzaam is dat je als een door de wol geverfde social media redacteur ons pand in Hilversum verlaat? Grijp dan nu je kans! 
 

LINDA. zoekt een social media stagiair voor de periode juli t/m augustus,  en wie weet ben jij dit wel.

Stage
KENMERKEN

wat
GA JE DOEN

Dit houdt de functie in:

Op de socials van LINDA. en LINDA.meiden brengen we dagelijks uiteenlopende verhalen. Denk aan hard nieuws, een backstagevideo of een feelgoodverhaal dat viral gaat. Samen met het socialteam bedenk en maak jij deze posts. Instagram en TikTok zijn jouw speelterrein. Je begrijpt hoe de doelgroep nieuws consumeert en je weet precies hoe je daarop kan inspelen.

Je bent gedurende de stage nauw betrokken bij de verdere groei van onze socialkanalen en je denkt actief mee hoe we LINDA. en LINDA.meiden nog meer op de kaart kunnen zetten. Je snapt (of bent nieuwsgierig) hoe je een community bouwt en vindt het leuk om in te haken op de nieuwste trends op TikTok en hypes op Instagram.

Wat
BIEDEN WIJ?

LINDA. biedt: We bieden je een inspirerende stageplek met veel leuke en enthousiaste collega’s die met liefde bijdragen aan het merk LINDA. Er hangt een gezellige, productieve sfeer.

  • Een stage waarin je ongelooflijk veel leert én ervaart. Gedurende je stage heb je een vaste stagebegeleider. Daarnaast kent LINDA. een stage vertrouwenspersoon / coördinator.
  • De stagevergoeding is marktconform.
  • Stagiairs werken vier dagen op de redactie en één dag thuis.
  • Ruime keuze uit verschillende interne masterclasses en kennissessies.
  • Een bruisende werkplek in het mooiste gedeelte (Dudok-stijl) van het Talpa Network-pand in Hilversum. Door de aanwezigheid van radio- en tv-studio’s is hier altijd iets te beleven.
  • Een fijn restaurant voor een gezonde en gevarieerde lunch. • Gezellige borrels met alle collega’s in onze eigen kroeg.
  • Gratis sportfaciliteiten (wekelijkse bootcamp en boksles en vrij gebruik van onze eigen in-house gym).

Word jij onze nieuwe stagiair? Heb jij een passie voor social media, wil je bij het mooiste en leukste merk voor vrouwen in de leer en vooral: wil je keihard meewerken aan ons succes? Solliciteer dan snel!

HERKEN JIJ
JEZELF IN DIT PROFIEL?

Wie zoeken wij:

  • Je volgt een relevante MBO-, HBO- of WO-opleiding. Bijvoorbeeld: Multimedia, Communicatie, Journalistiek. 
  • Je hebt een passie voor online verhalen en wil alle geheimen van TikTok en Instagram ontdekken. 
  • Je bent creatief en verbaal sterk. 
  • Je vindt het leuk om te werken met Photoshop, After Effects en de rest van het Adobe-pakket en wil hier nóg beter in worden. 
  • Ervaring met bewerken van video's in Adobe Premiere Pro, TikTok en CapCut is een pre.

Praktisch

De stage is 40 uur per week. Je bent een fulltime student en je bent in het bezit van een Studentenreisproduct (ov studentenkaart, weekabonnement). Goed om te weten is dat het gaat om een meewerkstage. Een onderzoeksopdracht is in principe niet mogelijk. 

Werken bij Talpa Network

Meer over dit bedrijf

Mood for Magazines is het toonaangevende mediabedrijf achter het merk LINDA. Inmiddels is het merk LINDA. uitgegroeid van magazine tot een vooruitstrevend crossmediaal merk met verschillende onderdelen. LINDA.nl bereikt ruim vijf miljoen bezoekers per maand en is een groot digitaal platform met een dagelijkse dosis nieuws, lifestyle persoonlijke verhalen. Daarnaast bereikt LINDA. miljoenen vrouwen via de diverse social-mediakanalen. De social kanalen van LINDA. zijn gezamenlijk goed voor een totaal van 1.419.136 volgers/likes (MMA, Q2 2023). LINDA. is ook verantwoordelijk voor alle online- en social activiteiten van Vogue in Nederland. En dan zijn er de printtitels LINDA.magazine, LINDA.meiden en LINDA.loves. Mood for Magazines is onderdeel van Talpa Network (o.a. SBS, Net5 en Radio538). Samen hebben ze de ambitie het sterkste en leukste vrouwennetwerk van Nederland te worden.

OVER LINDA.  Inmiddels is het merk LINDA. uitgegroeid van een magazine tot een toonaangevend mediabedrijf. Het crossmediale merk bestaat uit LINDA.nl en de bijbehorende app, goed voor een bereik van ruim 4,5 miljoen bezoekers per maand. En LINDA.premium, dat abonnees exclusieve content, winacties en kortingen biedt en waarop alle magazines online zijn te lezen in LINDA.-kwaliteit op mobiel.     LINDA.magazine is met een totaal verspreide oplage van 135.170 exemplaren per maand de grootste vrouwenglossy van Nederland en bereikt maandelijks meer dan een half miljoen mensen. LINDA.loves is de lifestyle special en vier keer per jaar verschijnt LINDA.meiden, gericht op jonge vrouwen tussen 18 en 28 jaar. Members van LINDA.meiden krijgen via de LINDA.meiden app toegang tot exclusieve verhalen, funny columns en de lekkerste deals. Daarnaast bereikt LINDA. via de diverse socialmediakanalen miljoenen vrouwen.     Ook Vogue.nl en de bijbehorende social kanalen maken deel uit van het portfolio van LINDA. Het merk Vogue is internationaal een autoriteit op het gebied van mode, beauty en lifestyle en inspireert, daagt uit en empowered vrouwen wereldwijd.     LINDA. is onderdeel van Talpa Network (o.a. SBS6, Net5 en Radio 538). 

 

Heb je nog vragen?
OF WIL JE MEER INFORMATIE?

NEEM CONTACT OP

Team Mediastages

+31 35 6466 281