Ben je creatief, hou je van theater, kijk je alle nieuwe tv-programma's en lees je wel eens een boek? Meld je aan en duik samen met de redactie in de wereld van kunst, cultuur en media. We zoeken een duizendpoot op het gebied van redactie en online.

Stage
KENMERKEN

wat
GA JE DOEN

Wat doe je allemaal:

  • Het plaatsen van social media posts op Twitter, Instagram en Facebook
  • Filmpjes en Instagram stories maken voor social media
  • Persberichten en artikelen voor online schrijven
  • Gasten uitnodigen en uitzendingen voorbereiden
  • Regelmatig een uitzending bijwonen
  • Het assisteren van redacteuren bij alle voorkomende werkzaamheden
  • Je werkt 32 uur per week, van maandag t/m donderdag. Kunststof wordt van namelijk maandag tot en met donderdag live uitgezonden tussen 19:00 en 20:00 uur vanuit het Radiohuis in Hilversum.

De redactie werkt normaal gesproken vanuit het NTR/BNN-VARA-gebouw op het Mediapark in Hilversum, maar mogelijk wordt er ook vanuit huis gewerkt. Er wordt verwacht dat je je flexibel opstelt en je aanpast aan de omstandigheden die zich kunnen voordoen.

Wat
BIEDEN WIJ?

Wij bieden een veelzijdige stage, voor het liefst 6 maanden. Een leuke plek waar je de ruimte krijgt om erg veel te leren. En waar je ook online veel creativiteit in kwijt kan.

HERKEN JIJ
JEZELF IN DIT PROFIEL?

  • Je volgt een journalistieke of media gerichte HBO/WO-opleiding
  • Je hebt affiniteit met kunst, cultuur en media
  • Je bent creatief en denkt out-of-the-box
  • Je bent sterk in social media
  • Je bent vertrouwd met Photoshop of bent bereid dat te leren
  • Je vindt het niet erg om af en toe 's avonds te werken

Werken bij NTR

Meer over dit bedrijf

De NTR maakt speciale programma's voor alle doelgroepen. Van Het Klokhuis tot Kunststof, van Het Verhaal van Nederland tot Nieuwsuur. De NTR is een publieke omroep met wettelijke taken. Deze taken liggen op het gebied van informatie, educatie, cultuur, jeugd en diversiteit. We willen inspirerende programma’s maken, die een bijdrage leveren aan de ontwikkeling en het kritisch vermogen van mensen. We kiezen daarbij voor een divers aanbod met oog voor specifieke thema’s en doelgroepen, die anders onderbelicht blijven. Dat maakt de NTR ‘speciaal voor iedereen’.

Heb je nog vragen?
OF WIL JE MEER INFORMATIE?

NEEM CONTACT MET ME OP