Mood for Magazines is het toonaangevende mediabedrijf achter het merk LINDA. Inmiddels is het merk LINDA. uitgegroeid van een magazine tot een vooruitstrevend crossmediaal merk met een mooi portfolio. LINDA. bereikt ruim 4,5 miljoen bezoekers per maand via LINDA.nl en de app. LINDA.premium biedt abonnees exclusieve content in de LINDA.-kwaliteit en merkbeleving op je mobiel. Daarnaast bereikt LINDA. miljoenen vrouwen via de diverse socialmediakanalen.
LINDA.magazine is met een gemiddelde verkochte oplage van 146.000 exemplaren per maand de grootste vrouwenglossy van Nederland en bereikt maandelijks een half miljoen mensen. Het magazine bestaat uit themanummers, de special LINDA.loves en vier keer per jaar LINDA.meiden voor jonge vrouwen tussen 18 en 28 jaar. Voor deze doelgroep is de LINDA.meiden-app met exclusieve content, de lekkerste deals en kun je hiermee LINDA.meiden digitaal lezen.
Naast het merk LINDA. heeft Mood for Magazines Vogue.nl in haar portfolio. De Nederlandse website van het internationale high fashion beautymerk. De kerndoelgroep is vrouwen tussen 20-35 jaar met een bovengemiddeld interesse in mode, beauty en living. Mood for Magazines is onderdeel van Talpa Network (o.a. SBS6, Net5 en Radio 538). Samen hebben we de ambitie het sterkste en leukste vrouwennetwerk van Nederland te worden. Bij LINDA. hanteren we een divers beleid waarin we streven naar een inclusieve en gelijkwaardige werkomgeving voor al onze medewerkers, ongeacht hun achtergrond, geslacht, etniciteit, leeftijd of andere persoonlijke kenmerken