Hoe kan je dag eruit zien?
09:00 - Begin je dag met een kop koffie (of thee) ☕️ Je start de week goed met een écht goeie kop koffie. Terwijl je bij het koffiezetapparaat staat, denk je terug aan de interessante kennissessie van vrijdag. Hoe kun je deze het beste samenvatten voor een pakkende social media terugblik?
09:30 - Duik in de mediawereld Je begint met het screenen van berichten in de media over Ster, de publieke omroep en ontwikkelingen in medialand. Wat speelt er, en hoe kunnen we hierop inspelen in onze communicatie?
11:00 – Update en plan social content Het is tijd om de social kalender te updaten en diverse berichten in te plannen. Van een nieuwe klantcase tot highlights van tv-programma’s jij zorgt ervoor dat alles op het juiste moment live gaat.
12:00 - Analyseer resultaten Je maakt een analyse van de websitebezoeken en social media prestaties. Welke posts doen het goed? Waar liggen kansen? ️
12:30 – Lunchpauze Tijd voor een wandeling of een gezellig praatje met collega’s in de kantine.
13:30 – Creatief aan de slag Na de lunch schrijf je een blog over de impact van radioreclame. Met jouw frisse blik weet je de kern perfect over te brengen.
15:00 – Spot tv-momenten Een collega vraagt je om mooie tv-programmamomenten te spotten voor een nieuwe promotievideo. Je speurt naar de beste fragmenten om onze boodschap te versterken. 16:00 – Brainstorm over Ster 60 jaar Aan het einde van de dag sluit je aan bij een brainstormsessie over het 60-jarig jubileum van Ster. Hoe gaan we deze bijzondere mijlpaal delen met onze klanten, relaties en collega’s? ️1
17:00 – Werkdag afgesloten, tijd voor ontspanning Nog energie over? Sluit je aan bij collega’s in de sportschool of ga lekker naar huis met een voldaan gevoel.