Wil jij altijd het naadje van de kous weten? Dan hebben wij dé stage voor je!

Wij zijn op zoek naar een stagiair in ons Research team. Stage lopen bij het Research team van Warner Bros. Discovery betekent ervaring opdoen bij ’s een van de grootste mediabedrijven ter wereld. Samen met ons en andere stagiairs krijg je de kans om al je vaardigheden te tonen en mee te bouwen aan de mooie merken Discovery, TLC, ID, HGTV en Eurosport – Home of the Olympics!

Stage
KENMERKEN

wat
GA JE DOEN

Je gaat het Research team ondersteunen in de dagelijkse werkzaamheden, afgewisseld met ad-hoc projecten.

Je wordt goed begeleid om uiteindelijk zelfstandig deze taken uit te voeren.

Voorbeelden van je werkzaamheden zijn o.a.:

  • Verzamelen van kijkcijferdata van onze zenders en concurrenten en deze inzichtelijk verwerken in overzichten en rapportages
  • Controleren van programmadata t.b.v. het kijkonderzoek
  • Ondersteunen bij ad-hoc verzoeken (Hoe ziet de videomarkt eruit? Welke sporten worden het best bekeken?)

Wat
BIEDEN WIJ?

  • Stage lopen bij Warner Bros. Discovery betekent meelopen in een dynamische omgeving waarin groei en innovatie voorop staan en waar je de mogelijkheid krijgt jezelf te ontwikkelen. We zien en behandelen je als een volwaardige collega, waardoor je extra veel leert.
  • Je draait mee in een fantastisch bedrijf met een informele en transparante cultuur, waar je je snel thuis voelt en waarbij FUN met hoofdletters staat geschreven.
  • Je werkt (deels) op een prachtige locatie in Amsterdam waar op andere afdelingen ook veel stagiairs werken. We horen dat stagiairs dit altijd heel leuk en een groot voordeel vinden.
  • Pak die kans en kom ervaring opdoen bij het leukste mediabedrijf van Nederland. •
  • We bieden een stagevergoeding van €350 netto per maand
  • De stage is vijf dagen per week, met een duur van 5 tot 6 maanden
  • De stage begint per februari 2025 en is deels thuis en in Amsterdam
  • Daarnaast zijn er extra voordelen zoals een warme lunch, toegang tot HBO Max en leuke borrels en evenementen

HERKEN JIJ
JEZELF IN DIT PROFIEL?

  • Je bent gek op media natuurlijk! Televisie uiteraard, maar ook andere audiovisuele media en social media
  • Je bent 3e of 4e jaars student aan een HBO of universitaire opleiding, gericht op marketing, onderzoek, commerciële economie, communicatiewetenschappen, media- of eventmanagement
  • Je zoekt een meeloopstage en geen plek voor een afstudeeropdracht
  • Je houdt van aanpakken, bent nauwkeurig en je bent cijfermatig en communicatief sterk
  • Je Nederlands is perfect en je beheerst de Engelse taal

Werken bij Warner Bros. Discovery

Meer over dit bedrijf

Wij zijn Discovery Benelux, onderdeel van Warner Bros. Discovery. Je kent ons ongetwijfeld van de populaire Discovery-programma’s, als Gold Rush en Deadliest Catch en de Olympische Spelen op Eurosport. Maar natuurlijk ook van TLC-programma’s als Say Yes To The Dress en 90 Day Fiancé én die spannende moordzaken op ID. Maar we zijn nog veel meer. Want wist je dat we daarnaast ook nog de zenders Animal Planet, Discovery Science, Eurosport 2 en HBO Max van inspirerende programma’s voorzien?

Stagelopen bij ons betekent ervaring opdoen bij een toonaangevend media- en entertainmentbedrijf met 's werelds meest uitgebreide en complete portfolio van content en merken op het gebied van televisie, film en streaming. Samen met ons en andere stagiaires krijg je de kans al je vaardigheden te tonen en mee te bouwen aan onze mooie merken!

Heb je nog vragen?
OF WIL JE MEER INFORMATIE?

NEEM CONTACT OP

Team Mediastages

+31 35 6466 281