• Ben jij een digital native met een passie voor merken als Disney, Disney+, National Geographic, STAR Channel, 24Kitchen en/of ESPN?
  • Kun je teamgericht werken, maar ook goed eigen projecten oppakken?
  • Wil jij een uitdagende stage, waarbij je de kans krijgt mee te werken, denken en beslissen over de te volgen marketing- en communicatiestrategieën van het nummer één entertainmentmerk van de wereld?
  • Heb jij je propedeuse voor een HBO/HEAO/WO opleiding met als accentrichting new media / media / communicatie of commerciële economie / marketing.
  • En ben je op zoek naar een voltijd stageplaats voor een half jaar of langer?

Dan ben jij misschien wel die enthousiaste stagiair die wij zoeken. Lees hieronder alles over onze uitdagende stage vacature en wie weet zien we jou binnenkort bij ons op gesprek.

Stage
KENMERKEN

wat
GA JE DOEN

Is jouw middle name “digital”? Dan zit je hier goed!

In deze stage ben je namelijk onderdeel van het digital marketing-team. De insteek van de stage is een echte meewerkstage.

Je krijgt je eigen digitale projecten waar we samen aan werken. Je pakt bijvoorbeeld grotendeels zelf je eigen marketingcampagnes van A tot Z op. De taken hierbinnen zijn zeer divers, alleen al doordat je voor meerdere merken tegelijk werkt. Samen kijken we continue naar hoe we steeds meer uit de campagnes kunnen halen. Relevantie is hierin key. Dit is iets waar we qua ontwikkeling steeds verder in gaan en we jou in vragen mee te denken.

Voorbeelden van werkzaamheden zijn:

  • Je helpt met het bedenken, vertalen, controleren en uitwerken van social media en CRM content.
  • Je coördineert (dedicated/automated) nieuwsbrieven voor Disney, NatGeo, 24 Kitchen, Star Channel en ESPN.
  • Je zet AB testen op en past marketingprincipes (ook op basis van gedragswetenschap) toe in campagnes die je zelf opzet.
  • Je bedenkt o.a. website funnels, winacties, partnerships en nieuwe mechanismen.

Wat
BIEDEN WIJ?

Wij bieden een collegiale, informele en internationale werkomgeving, waar we samen hard werken aan de digitale marketing van Disney. Kortom: een fantastische omgeving voor een meewerkstage!

Interesse? Lijkt het je leuk om stage te lopen bij Disney en herken jij jezelf in dit profiel? Stuur dan je CV en motivatiebrief zsm!

HERKEN JIJ
JEZELF IN DIT PROFIEL?

Wat wij vragen van jou?

  • Je bent enthousiast en pro-actief. Je bent secuur, creatief en je hebt een resultaatgerichte instelling.
  • Je bent een denker én een doener; jij kan zowel zaken gestructureerd aanpakken en op een rij zetten, als plezier hebben in uitvoerende taken.
  • Je bent communicatief vaardig en een echte teamspeler.
  • Jouw Nederlands is perfect in woord en geschrift en je beheerst de Engelse taal goed.
  • Je hebt een passie voor digital marketing.
  • Je hebt een goede kennis van Disney, Disney+ Nat Geo, STAR Channel, 24 Kitchen en/of ESPN.
  • Analytische skills, om campagnes te kunnen managen en optimaliseren.
  • Kennis van Photoshop, gedragspsychologie en E-mail-, Social media- en website tools is handig, maar kunnen we je leren.
  • De stageplaats is voor 6 maanden of langer, 5 dagen/40 uur in de week (voltijd).

Werken bij The Walt Disney Company Benelux

Meer over dit bedrijf

The Walt Disney Company is, samen met haar dochterondernemingen en affiliates, een leidende en diverse internationale familie-entertainment- en mediaonderneming die o.a: Disney-parken, ervaringen en producten omvat. Hiernaast houdt het bedrijf zich bezig met de distributie van Disney media en entertainment, verdeeld over de drie contentgroepen: Studios, General Entertainment en Sport, die zijn gericht op het ontwikkelen en produceren van content voor DTC, theatrale en lineaire platforms. Disney is een Dow 30-bedrijf en had in het fiscale jaar 2020 een jaaromzet van 65,4 miljard dollar.

The Walt Disney Company is al meer dan 80 jaar actief in Europa, het Midden-Oosten en Afrika (EMEA) en heeft duizenden mensen in dienst in deze regio. Naast Disneyland Parijs en haar andere iconische merken, waaronder Disney, Pixar, Marvel, Star Wars, National Geographic, 20th Century Studios en ESPN, vermaakt, informeert en inspireert The Walt Disney Company EMEA miljoenen consumenten in meer dan 130 landen met de kracht van ongeëvenaarde storytelling. Daarnaast is Disney+, de direct-to-consumer streamingdienst van het bedrijf, momenteel beschikbaar in 17 markten in heel Europa.

Heb je nog vragen?
OF WIL JE MEER INFORMATIE?

NEEM CONTACT MET ME OP

Belinda Gelsema

Belinda Gelsema

Adviseur Werving Talent +31 35 6466 280