Is jouw bedrijf ook bij de digitale Week van de Mediastages?

De live Dag van de Mediastages gaat niet door, máár in de week van maandag 25 mei tot en met vrijdag 29 mei organiseren wij de digitale Week van de Mediastages.
Het is gelukt om een digitale omgeving te creëren waar studenten en bedrijven elkaar gaan ontmoeten. Zo blijft Mediastages de verbindende factor tussen bedrijven en talentvolle studenten. Ook ten tijde van Corona!

De digitale omgeving is de gehele week vrij toegankelijk voor alle studenten. Gratis dus.

Hoe gaat #WVDM20 eruit zien?

  • De basis van het programma is de online stagemarkt met speeddates. De stagemarkt is een plek waar bedrijven zichzelf promoten en studenten speeddates aanvragen met de bedrijven. Wij plannen en organiseren deze digitale speeddates in de eerste week van juni.
  • Iedere dag van #WVDM20 hebben we op vooraf aangekondigde tijden een bekende spreker die zijn of haar verhaal doet via video of een ZOOM Party. De line-up bestaat nu al uit Tim Hofman, de Sekszusjes en Jeroen Gortworst van NOS Stories.
  • We brengen carrière paden in beeld. Via opgenomen video’s vertellen professionals uit de media over hun werkzaamheden, achtergronden en ervaringen. Hiernaast geven ze tips aan de studenten. 
  • Ook vinden er dagelijks masterclasses en workshops plaats. Denk hierbij aan onze eigen workshops over het vinden van de juiste stage of het maken van een top CV. Of bijvoorbeeld een workshop van LinkedIn Benelux en natuurlijk workshops over onderdelen van het Media werkveld. 

De bezoekers van #WVDM20

Ieder jaar zijn er meer aanmeldingen voor #DVDM dan dat we plaatsen hebben. Nu we digitaal gaan, hebben we plaats voor álle geïnteresseerden. Omdat de studenten nu ook vanuit huis deel kunnen nemen verwachten we een nog groter aantal deelnemers. We zetten ons netwerk van mbo, hbo en wo opleidingen in om deze week te promoten. We mailen de studenten waar we recent contact mee hebben gehad, dat zijn er zo’n 15.000 en we maken tamtam via Instagram, Facebook en LinkedIn.

Ik wil meedoen met mijn bedrijf maar hoe?

De kosten voor een week deelname aan de Digitale stagemarkt zijn € 285,- per bedrijf.

Om als bedrijf mee te doen hebben we een uitgebreide instructie geschreven over hoe je klant van Mediastages wordt en deel kunt nemen aan #WVDM20. Deze sturen we je toe als je aangeeft interesse te hebben.

Stuur een mail naar Belinda en je ontvangt de uitgebreide informatie over hoe jouw bedrijf hier ook bij kan zijn.

Publicatie datum: 21 april 2020

nog meer stage verhalen 👀