Stokvis Content is in ruim vijftien jaar uitgegroeid tot een succesvol productiehuis, waarbij met veel passie content in verschillende vormen wordt geproduceerd: televisieprogramma’s voor publieke en commerciële omroepen (inclusief Videoland), branded content, roadshows, commercials en sociale media en online/Youtube content. De rode draad hierin is dat we verhalen vertellen, inspireren en in beweging zetten.
De Grote Tuinverbouwing (SBS6), Expeditie Armoede (RTL4), De Grote Huisverbouwing (SBS6), Van Woonvilla naar Droomvilla (RTL4), De Mooiste Wegen (RTL4), Het Goede Buitenleven (RTL4) en Knappe Koppen (RTL4) zijn voorbeelden van non-spot programma’s die we in nauwe samenwerking met onze partners maken. Ook hebben we een campagne opgezet voor de World Police & Fire Games met ambassadeur Ellie Lust en hebben we hét groenkanaal van Nederland gelanceerd: Tuinplezier, wat te zien is op YouTube. Voor maximale impact worden vanzelfsprekend tal van sociale media kanalen ingezet, waar elke week weer nieuwe verschijnt.