Stagiair planning en traffic (MBO/HBO)

Functie:
Planning en Traffic
Bij:
Vanaf:
1-2-2018
Duur:
minimaal 6 maanden
Uren per week:
40
Afstudeeropdracht:
Nee

Intro

Wat ga je doen

Als stagiair kom je te werken in het Commercial Operations team van BrandDeli. Je ondersteunt planners en trafficker in hun dagelijkse werkprocessen waarbij tv campagnes worden ingedeeld en dagelijks gemonitord (bijsturen). Je helpt bij de diverse processen op de afdeling en zorgt voor het behalen van de dagelijkse deadlines.

De stage biedt je de mogelijkheid om je op verschillende gebieden te ontwikkelen: kennis van mediainzet van een adverteeerder en de handeling van een tv exploitant binnen dit proces. Je komt met alle verschillende afdelingen binnen BrandDeli in contact en krijgt inzicht in de dynamiek binnen een groot mediabedrijf.

Werkzaamheden

Belangrijkste taken en verantwoordelijkheden

  • Je bent mede verantwoordelijk voor het correct plannen en trafficken van de ingekochte TV zendtijd
  • Je achterhaalt, vertaalt de briefing/uitzendinstructie en doelstellingen van adverteerders naar een heldere planning
  • Je levert de ingekochte commerciële zendtijd altijd correct uit
  • Je volgt interne controles en procedures voor TV op
  • Je bent mede verantwoordelijk voor een optimale interne en externe serviceverlening
  • Je bent mede verantwoordelijk voor het onderhouden en uitbouwen van de relatie met adverteerders, media- en reclamebureaus
  • Je bent mede verantwoordelijk voor het bewaken van interne en marktbrede deadlines.

Profiel

Wie zoeken wij

  • Je bent goed in het managen van tijd en takenJe bent klantgericht en je service gerichte instelling zorgt ervoor dat het pakket waar je verantwoordelijk voor bent er altijd netjes uitziet en waarborgt hiermee de servicegerichtheid
  • Je werkt graag in teamverband en werkt actief samen met je collega’s om zo het beste resultaat te behalen
  • Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal en goede kennis van de Engelse taal in woord en geschrift 
  • Uitstekende kennis van Outlook, Excel en Word
  • Je bent stressbestendig en kan omgaan met strakke deadlines
  • Je kunt goed luisteren en doorvragen om zo te achterhalen wat de wensen van de klant zijn en waar er kansen liggen voor BrandDeli
  • Je hebt een positieve, flexibele, proactieve en enthousiaste instelling en bent een echte teamspeler
  • Onze voorkeur gaat uit naar een stagiair in één van de volgende richtingen: economie, media, marketing of communicatie (minimaal MBO + of HBO).

Rijbewijs benodigd: nee

Bedrijfsinformatie

Werken bij BrandDeli betekent werken bij een mediabedrijf in Amsterdam voor dertien van de leukste mediamerken van Nederland: 24Kitchen, BBC First, Comedy Central, Discovery Channel, Eurosport, FOX, FOX Sports, ID, MTV, National Geographic, Nickelodeon, Spike en TLC. Daarnaast representeert BrandDeli ook Twitter en het online videoplatform MyChannels. BrandDeli is verantwoordelijk voor de verkoop van commercials, zowel Spot als Online en Brand Partnerships. Wie bij BrandDeli komt werken, treft meer dan 80 ondernemende collega’s aan in een professionele maar informele omgeving. Zij delen allemaal dezelfde passie voor onze mooie mediamerken. Wij vinden ondernemerschap, resultaatgerichtheid en collegialiteit heel erg belangrijk. Wij werken echt als een team en vieren elk succes. Dit doen wij met pure passie, lef en plezier!

Voor meer informatie klik HIER.

Stagevergoeding

€ 300,- bruto bij fulltime stage

Wanneer vinden de sollicitatiegesprekken plaats

November 2017 t/m Januari 2018

Reageren

Je kunt je motivatie richten aan Rebecca Hogenhout.

Let op: je kunt alleen op een stage reageren als je bent ingeschreven bij een opleiding!

Stage Alert
Sanoma Media Netherlands zoekt:
Vanaf: 01-12-2017
Discovery Networks Benelux zoekt:
Vanaf: 01-01-2018
Discovery Networks Benelux zoekt:
Vanaf: 01-01-2018
VROUW zoekt:
Vanaf: 01-01-2018
NTR zoekt:
Vanaf: 01-01-2018
Vincent TV Producties zoekt:
Vanaf: 01-01-2018
NLZIET zoekt:
Vanaf: 01-01-2018
LVB Networks zoekt:
Vanaf: 01-01-2018
EO zoekt:
Vanaf: 01-01-2018
EO zoekt:
Vanaf: 01-02-2018

Over Mediastages

Mediastages functioneert als bruggenbouwer tussen opleidingen, studenten en de mediawereld. Deze centrale positie nemen we in door dagelijks in contact te staan met opdrachtgevers, voorlichting te geven aan studenten en plaats te nemen in relevante platformen en adviescommissies.
 
 
Als kleine organisatie bieden we laagdrempelige en flexibele service aan meer dan 350 mediabedrijven. Ons doel is om zoveel mogelijk talentvolle studenten een goede start te geven in de media. Om dit te bereiken bieden we graag de helpende hand aan al onze samenwerkingspartners.
© 2011 - Mediastages BV – Mart Smeetslaan 1 - Hilversum - Telefoon 035-646 62 81 - info@mediastages.nl - Disclaimer - Privacy statement - Algemene Voorwaarden
Credits foto's: Sebastiaan Ter Burg - Eric Perrone - Joost Nuijten
####################################################